Autorski Program Zdrowej Aktywności

To opracowany przez naszych ekspertów – trenerów oraz fizjoterapeutów - program bezpiecznego powrotu do ćwiczeń po dłuższej przerwie wywołanej chorobą albo brakiem aktywności fizycznej. To również dobry start dla poczatkujących. W ramach programu przygotowaliśmy trening adaptacyjny, plan treningowy „Zdrowie i Odporność” oraz odpowiedni podział zajęć fitness.

Kategorie zajęć wspierające zdrowie i bezpieczny powrót po infekcjach, kontuzjach oraz dla osób rozpoczynających przygodę z aktywnością fizyczną.

Dlaczego po przebytej infekcji i kontuzji ważny jest racjonalny powrót do aktywności fizycznej?

Twój organizm po dłuższej przerwie od ćwiczeń albo przebytej chorobie czy kontuzji potrzebuje cierpliwości, aby wrócić do dawnej formy. Pamiętaj, że umiarkowana aktywność fizyczna jest najbezpieczniejsza dla Twojego zdrowia. Na wysiłek poza strefą komfortu przyjdzie czas. Słuchaj swojego ciała, zaleceń lekarza, jeśli takie otrzymujesz i oczywiście korzystaj ze wsparcia naszych ekspertów od aktywności fizycznej – trenerów i instruktorów.

Jak bezpiecznie rozpocząć regularne ćwiczenia?

W ramach naszego programu możesz skorzystać:

  • ze Spotkania Wprowadzającego z trenerem: pomiar masy składu ciała albo testy pomiaru zdrowia i sprawności fizycznej oraz wskazówki dotyczące wyboru aktywności w klubie
  • z treningów adaptacyjnych
  • z zajęć grupowych według określonych kategorii.

Dodatkowo otrzymasz plan treningowy „Zdrowie i Odporność”, Planer Zdrowych Nawyków i e-book o zdrowym stylu życia.

Trening adaptacyjny

to opracowany przez fizjoterapeutę cykl 5-ciu krótkich treningów przygotowujących Cię do większego wysiłku, który prowadzą w małych grupach nasi trenerzy.

Trening adaptacyjny

to opracowany przez fizjoterapeutę cykl 5-ciu krótkich treningów przygotowujących Cię do większego wysiłku, który prowadzą w małych grupach nasi trenerzy.

1

Trening Oddechowy

Elżbieta Furman

Idealny dla osób rozpoczynających przygodę z ruchem. Składa się z rozgrzewki, ćwiczeń na poprawę mobilności oraz oddechowych.

niska
2

Trening Mobilności (Kręgosłup)

Elżbieta Furman

Trening składa się z ćwiczeń na zwiększenie mobilności kręgosłupa oraz ćwiczeń oddechowych.

niska
3

Trening Mobilności (Biodra)

Elżbieta Furman

Składa się z ćwiczeń mobilności bioder oraz ćwiczeń ogólnorozwojowych idealnych dla osób rozpoczynających przygodę z ruchem.

niska
4

Trening Wzmacniający Dolne Partie Ciała

Elżbieta Furman

Rozciągające i wzmacniające ćwiczenia dolnych partii ciała. W sam raz na dobry start.

niska
5

Trening Ogólnorozwojowy

Elżbieta Furman

Trening skierowany jest do każdego, kto chce poprawić swoją ogólną formę oraz polepszyć swoje samopoczucie. Składa się, m.in. z ćwiczeń w pozycji podporu.

niska

#ZdroweSerce

to grupa treningów, zawierająca ćwiczenia aerobowe, wytrzymałościowe, dynamiczne, angażujące duże grupy mięśniowe. Badania potwierdzają, że u osób systematycznie trenujących, przeznaczających w tygodniu na aktywność fizyczną minimum 150 minut, ryzyko chorób serca maleje nawet do 60 procent. Treningi sprzyjają utracie wagi, działają przeciwmiażdżycowo i redukują ryzyko rozwoju choroby wieńcowej.

#ZdrowePłuca

to grupa treningów, podczas których poprawiasz swoją zdolność do długotrwałego wysiłku i pracy przy zachowaniu efektywności i odporności na zmęczenie. Dzięki treningom wytrzymałościowym wzmocnisz układ oddechowy, zwiększysz pojemność płuc, które wskazują na stan kondycji człowieka. Im głębszy i dłuższy może być Twój oddech (większa pojemność płuc), więcej powietrza dostaje się do pęcherzyków płucnych i więcej tlenu jest dostarczanego do organizmu.

#ZdroweCiało

to grupa treningów, dzięki którym wzmacniasz i budujesz poszczególne grupy mięśni i harmonijnie kształtujesz całą sylwetkę. Dzięki treningom siłowym przygotowujesz się również do uprawiania innych aktywności sportowych i zapobiegasz kontuzjom. W starszym wieku trening siłowy zapobiega utracie masy mięśniowej i kostnej.

#ZdrowaGłowa

to grupa treningów wykonywanych w spokojnym tempie, oparta na świadomej pracy z ciałem. Wolne, płynne i precyzyjne ruchy połączone w kontrolą oddechu. Treningi wzmacniają, kształtują i relaksują zarówno ciało jak i umysł. Treningi te pozwolą Ci uspokoić organizm, odnaleźć wewnętrzny balans i zredukować stres.

#ZdrowePlecy

to grupa treningów skierowanych na profilaktykę i terapię dolegliwości układu ruchu. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają i rozciągają mięśnie, zmniejszają napięcie, wzmacniają mięśnie posturalne, poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Treningi te pozwolą utrzymać Twoje plecy w pełnym zdrowiu. Zapobiegają wielu kontuzjom i bólom kręgosłupa spowodowanym siedzącym trybem życia.

TRENUJ. GDZIE CHCESZ I KIEDY CHCESZ.

Nowa platforma treningowa łącząca szereg usług z zakresu fitness i zdrowego stylu życia.

Rozpocznij trening online
TRENUJ. GDZIE CHCESZ I KIEDY CHCESZ.

Nowa platforma treningowa łącząca szereg usług z zakresu fitness i zdrowego stylu życia.

Rozpocznij trening online

Zdrowie i Odporność

to nasz autorski plan treningowy stworzony przez doświadczonych trenerów i fizjoterapeutę. Otrzymujesz plan do samodzielnego zrealizowania, w którym krok po kroku realizujesz ćwiczenia wprowadzające Cię w bezpieczny sposób w regularną aktywność fizyczną.

Pobierz z PDF